Reklama nie musi być z natury zła, choć wielu odbiorców mediów ma takich komunikatów już serdecznie dość. Warto jednak nadmienić, że nie są one jedynie sposobem na skuszenie konsumentów. Reklamy to natomiast również komunikaty informacyjne. Można w nich znaleźć szereg informacji o produkcie bądź usłudze. Dobra reklama powinna takowe zawierać, ponieważ stanowią one podstawę świadomego wyboru konsumenckiego. Dobrze gdy reklama pokazuje zalety danego dobra, a jednocześnie wskazuje te jego cechy, które wyróżniają je spośród innych produktów o podobnym przeznaczeniu. W ten sposób reklamodawca, za pośrednictwem treści przygotowanych najczęściej przez speców od reklamy, sugeruje konsumentowi, że powinien wybrać właśnie jego ofertę. Robi to jednak rzetelnie, ponieważ mówi o faktycznych zaletach swojej propozycji. Reklama nie musi również denerwować konsumentów. Zwłaszcza jeżeli zamiast bezsensownego komunikatu będą oni mieli do czynienia z treścią o dużym znaczeniu informacyjnym, która pomoże im dokonać wyboru.
Informacja ze szczyptą sugestii
[Głosów:0 Średnia:0/5]