Warto dokończyć kilka słów o reklamie w Internecie. Przede wszystkim warto zastanowić się nad tym aby przede wszystkim pomyśleć o odpowiednim doborze kolorów na stronie internetowej. Z pewnością nie należy decydować się na niewłaściwe dobrane barwy. W tym przypadku taka reklama firmy może kończyć się fiaskiem. Z pewnością klient nie będzie chciał wchodzić na stronę firmową, która odstrasza już na głównej zakładce. Warto zapamiętać sobie, że zielone napisy na czerwonym tle to nie jest zbyt dobra praktyka. Warto w tym przypadku decydować się na bardziej stonowane barwy i tworzyć teksty w bardzo standardowym kolorze jakim jest czarny. Klient nie lubi nachalnych reklam oraz nie przepada za tym aby po raz kolejny strona ładowała się w opóźnionym tempie. Na własnej stronie należy pomyśleć o tym aby w końcu zoptymalizować swoje obrazki. Warto zdecydować się na szybszą kompresje. To bardzo istotny czynnik do tego aby klient po pierwszym wejściu nie rezygnował z odwiedzin strony.
Niewłaściwa reklama, zła strona w Internecie
[Głosów:0 Średnia:0/5]