Każdy rodzaj mediów ma swój rodzaj reklamodawców i swój rodzaj odbiorców tej reklamy. Oznacza to mniej więcej tyle, że zupełnie inny zasięg reklamy ma radio a zupełnie inny telewizja. Te dwa rodzaje mediów mają po prostu zupełnie inne możliwości dotarcia do audytorium. Nie mniej jednak w walce o reklamodawców radio zawsze będzie w tyle za telewizją. Wynika to z tej bardzo prostej przyczyny, że w radiu nie można niczego pokazać wizualnie, a wszystko musi być zaprezentowane jedynie w formie audio. W telewizji te dwie formy przekazu można doskonale połączyć tworząc idealny przekaz reklamowy. Radio przegrywa na tym polu, ale oczywiście przy uwzględnieniu reklamodawców, którzy mogliby się z powodzeniem ogłosić w radiu jak i w telewizji. A są firmy i ich produktu, które w obu tych mediach można śmiało reklamować. Media radiowe mają jednak tą przewagę, że reklama w radiu jest po prostu o wiele tańsza aniżeli ta, którą oglądamy w telewizji. Jeśli mówimy jednak o mediach ogólnopolskich to nie można porównywać cen reklam w radiu do tych telewizyjnych, a mimo wszystko firmy i tak wolą pokazać się w telewizji, jeśli oczywiście je na to stać.
Radio przegrywa z telewizją w walce o reklamodawców
[Głosów:0 Średnia:0/5]