Tak naprawdę rynek reklamy w ostatnim czasie dynamicznie się zmienia. Oczywiście jest to powiązane ze zmianami na rynku medialnym. Coraz większy udział w tym wszystkim ma reklama internetowa. Dociera już ona nie tylko, tak jak było do tej pory, przede wszystkim do ludzi bardzo młodych, nastolatków, także do dwudziesto-, trzydziesto-, czterdziestolatków – czyli tych grup wiekowych, które są z punktu widzenia reklamodawców najcenniejsze, bo są w stanie wydać więcej pieniędzy. Dlatego taka reklama ma coraz większy zasięg i coraz większy sens. Właściwe teraz już większość osób, przed zakupem czegokolwiek lub przed skorzystaniem z jakieś usługi, najpierw sprawdza opinie w internecie, szuka informacji na stronach internetowych. Szuka także informacji o rekomendacjach, stąd taka rola w tym wszystkim portali społecznościowych. Tutaj więc ta zmienność reklamy jest uzasadniona i na ten rodzaj reklamy coraz bardziej muszą zwracać uwagę przedsiębiorcy, niezależnie od tego, co chcą tak naprawdę zareklamować.
Reklama na miarę czasów
[Głosów:0 Średnia:0/5]