W obecnym czasie bardzo wiele firm poszukuję osób zajmujących się telefoniczną obsługą klienta, czyli powszechne znane call center. Stosunkowo łatwo taką pracę otrzymać, większość nie wymaga doświadczenia zawodowego, a jedynie umiejętności łatwego nawiązywania kontaktu – trzeba mieć tzw.”gadane”, dobrej dykcji, otwartości. Dlatego zatrudniają głównie absolwentów bez doświadczenia. Czy jest to ciężka praca? Rozmowa telefoniczna nie jest męczącym zajęciem, ale przeprowadzenie kilkudziesięciu takich rozmów dziennie, powtarzanie wyuczonej formułki zachwalającej produkt czy usługę firmy jest dość nużące i monotonne. Z pewnością jest to dość niewdzięczna i stresująca praca. Ile razy w ciągu dnia pracy usłyszą w słuchawce poirytowany głos klienta, iż nie jest niczym zainteresowany, zanim rozpoczną prezentację tego co chcieli zaproponować. A pensja uwarunkowana jest też wynikami sprzedażowymi. Jak w każdej branży i tutaj są osoby mające duże predyspozycje i świetnie odnajdujące się w takiej pracy. Praca w call center na start? Warto sprawdzić swoje siły.
Praca w call center – brzmi obiecująco?
[Głosów:0 Średnia:0/5]