Często zastanawiamy się dlatego nie możemy znaleźć różnego rodzaju rzeczy w sklepie, choć niedawno gdy tam byliśmy przecież się tam dopiero znajdowały. Jest to celowy zabieg wykonywany przez sprzedawców sklepie. Dzięki temu, że zmieniają one ustawienie różnego rodzaju produktów na półkach, zmuszają klienta do poszukiwania takich rzeczy. Po drodze znajduje on jeszcze kilak rzeczy. W związku z tym jego zakupy mogą zmienić się z jednej rzeczy do kilku. Dzięki temu zyska na tym głównie sklep, a klient oczywiście padnie łupem takiej podstępnej zasadzi. Oczywiście nie wszyscy klienci nabierają się na takie sytuacje. Ale 6 na 10 osób zdecydowanie kupi po drodze jeszcze kilka rzeczy, jeśli będzie szukało tej określonej rzeczy. Na pewno więc taki chwyt stosowany przez sprzedawców w sklepach jest jak najbardziej dobrym pomysłem i jest dla nich odpowiednio korzystny. Zakupy wtedy robione przez klienta stają się dużo większe. Obroty sklepu mogą się znacznie dzięki temu zwiększyć. Na pewno wiec stanowić to będzie dla sklepu dużo większą korzyść.
Kontrolowana dezorientacja
[Głosów:0 Średnia:0/5]