Spryciarze.pl to kolejny ze znakomitych pomysłów internautów na stanie się ludźmi bogatymi. Serwis istniejący od ponad roku odwiedzany jest obecnie przez milion internautów miesięcznie, dzięki czemu generuje tak duże zyski z tytułu reklam, że właścicieli serwisu ogłoszono już milionerami. Jak zatem rozwijali się spryciarze? Przede wszystkim mieli nowy ciekawy pomysł na stworzenie serwisu z poradami video online. Wszystkie porady jakie znajdują się w serwisie spryciarze nagrane są w formie filmiku, dzięki czemu każdy obrazowo może poznać jak należy wykonać taką czynność. Ogromny sukces serwisu ma swoje źródło również w mediach. W zasadzie na kilka miesięcy po pojawieniu się strony informacja o niej pojawiła się w prasie oraz telewizji. O Spryciarzach mówiono w programie Uwaga, opowiadano również z w Faktach TVN. Była to wystarczająca reklama by wypromować ów serwis na wysokim poziomie, a nikt za nią przecież nie płacił. Wiele innych serwisów internetowych zawdzięcza ogromny wzrost swojej popularności właśnie telewizji. Pamiętacie zapewne jak rozwijał się serwis internetowy Nasza-klasa.pl Bardzo szybko zdołał zdobyć ogromną popularność, lecz jej szczyty nadeszły dopiero wówczas, gdy informacje o stronie pojawiły się w programach tematycznych wszystkich stacji. Tym sposobem nk.pl zdobyło popularność większą od portalu internetowego Wirtualna Polska, a to wyczyn wręcz niesamowity mając na uwadze, że przecież nk nie korzystała z żadnej płatnej reklamy w mediach. Spryciarze nie mogą pochwalić się tak rewelacyjnymi wynikami oglądalności, ale nie mogą również na nie narzekać. Stronę dziennie odwiedza kilkadziesiąt tysięcy internautów, co jest wystarczające by wygenerować naprawdę wysokie przychody z działalności. Reklamy na tym właśnie serwisie chętnie kupowane są przez wszystkie popularna domy mediowe. Spryciarze okazali się wielkim sukcesem, a strona zarządzana jest przez dwóch młodych ludzi, którzy póki co nie potrzebują żadnego wsparcia by móc solidnie rozwijać swoją stronę internetową.
Spryciarze
[Głosów:0 Średnia:0/5]