Pamiętajcie, że zarabiać pieniądze można na wiele sposobów i nie tylko jest to forma bezpośrednia. Istnieją również sposoby pośrednie, dzięki którym bez problemu zdobędziecie nie tylko zaufanie stałych klientów, ale także wielu nowych pozna Waszą firmę. Zarobek pośredni to plan długofalowy i ma mocny związek z działaniami marketingowymi.
Czy zastanawialiście się, jakie akcesoria i gadżety musicie zaoferować swoim potencjalnym klientom, by byli oni zadowoleni? Jednym z takich elementów są torby z nadrukiem. Wykorzystuje je przecież codziennie każdy z nas, a ciągłe kupowanie reklamówek jednorazowych jest bardzo nieekologicznym podejściem.
Torby z nadrukiem i zabawną grafiką
Jak często widzimy na ulicy kogoś, kto posiada przy sobie zabawną torebkę z materiału? W zimie jest to rzadki widok, lecz gdy tylko temperatury zaczną robić się cieplejsze, większość użytkowników chętnie sięga po lekki i przewiewny asortyment. Nic dziwnego, że niemal każda firma dysponuje w swojej ofercie produktami o interesujących i przykuwających uwagę grafikach. Jeśli ktoś na ulicy zainteresuje się, co przedstawia dany model, z chęcią dowie się, gdzie go kupić i sam sięgnie po niego przy najbliższej możliwej okazji.
Materiałowe torby z nadrukiem to również ekologiczne rozwiązanie podczas zakupów. Żyjemy w czasach, gdzie wszystko znajduje się w plastikowych opakowaniach, a jak wiadomo, to negatywnie wpływa na nasze otoczenie. Dysponując wielorazową siatką, nie musicie kupować jednorazowych siatek, więc sklep również nie będzie mieć zapotrzebowania na składanie zamówienia w hurtowni, to przełoży się na mniejszą produkcję i niższe zanieczyszczenie środowiska. Warto wspomnieć, że jedna torba plastikowa może kosztować nawet 50 groszy, więc w skali miesiąca wydamy na same torby około 15-30 złotych, co w skali roku wynosi już od 180-360 złotych dodatkowych oszczędności.
Napis to nie wszystko, zleć zadanie grafikom
Gdy producent idzie na łatwiznę, oferuję zazwyczaj torby z nadrukiem, na którym znajduje się jedynie napis. Jeśli jest to coś zabawnego, prawdopodobnie zainteresuje on kilka osób. Nie każdy jednak będzie usatysfakcjonowany z tak prostego rozwiązania i dużo chętniej skorzysta z oferty konkurencji, która przygotowała tematyczne logo lub interesujący obrazek.
Obawiacie się, że nie macie wystarczająco dużych umiejętności graficznych? To nic złego! Wystarczy skontaktować się z grafikami komputerowymi! Za przygotowanie prostego materiału, nie zaproponują wysokiej ceny. Efekt jednak będzie znacznie lepszy.