Naklejki wielu z nas kojarzą się z dzieciństwem. Jednak nie tylko maluchy mogą cieszyć się z ich posiadania – wręcz przeciwnie, idealnie sprawdzają się w życiu firmy, pozwalając na jej jeszcze większa promocję. Jak zatem je wykorzystać, aby przyczyniły się do wzrostu zainteresowania przedsiębiorstwem i jego produktami?
Naklejka – pozytywne skojarzenie
Zacznijmy od tego, że każda reklama powinna budzić w klientach przyjemne skojarzenia. Kiedy tak się dzieje, ludzie podświadomie chętniej wybierają produkty i usługi firm, względem których je odczuwają. W efekcie można więc uzyskać większe zainteresowanie i sprzedaż, oferując miłe bodźce.
Bez wątpienia wielu z nich uwielbia przypominać sobie dzieciństwo, które było beztroskim, radosnym czasem, spędzonym przede wszystkim na zabawie. Z tego względu warto wykorzystać elementy przypominające dzieciństwo lub inne miłe wydarzenia w swoich działaniach promocyjnych. Będą one bowiem intuicyjnie przyciągające dla większości osób, które się z nimi zetkną.
Naklejki foliowe, jak już wspomnieliśmy, często budzą w nas wspomnienia z dzieciństwa, dlatego wydają się idealnym sposobem na wywołanie odpowiedniej reakcji i zachęcenie klienta do interakcji z firmą. Co więcej, dzięki ładnej, kolorowej grafice dodatkowo przyciągają spojrzenia i łatwiej zapadają w pamięć, co także przyczynia się do nich pozytywnego oddziaływania.
Gdzie umieścić naklejkę?
Obecnie bardzo popularne są różnorodne formy opakowań – od pudełek, aż po kolorowe folie. Na każdym z takich elementów ochronnych świetnie sprawdzą się naklejki, które mogą pełnić jednocześnie funkcję ozdobną i informacyjną. Wśród atrakcyjnej grafiki można umieścić na nich niezbędne informacje, takie jak skład produktu czy dane producenta, odpowiadającego za wyrób.
Dzięki takiemu zabiegowi, naklejka nie tylko przyciągnie spojrzenie, ale dodatkowo zatrzyma je na dłużej, gdy przechodzący klient będzie chciał bliżej zapoznać się z treścią, którą na niej napisano.
Naklejki doskonale sprawdzają się też jako okolicznościowe dodatki do zakupów internetowych. Każdy, kto prowadzi sklep internetowy, doskonale wie, jak trudno jest przyciągnąć i zatrzymać na dłużej klienta, mającego ogromny wybór. Naklejki mogą jednak przyjść z pomocą, jeśli dodamy je jako okolicznościowy upominek do zakupu. Przykładowo, przed Bożym Narodzeniem warto zainwestować w kolorowe naklejki z motywem świątecznym i dodać do nich życzenia. Jeśli znajdą się na opakowaniu lub wewnątrz, jako dodatkowa kartka, na pewno ucieszą niejednego odbiorcę.
Naklejka jako gadżet firmowy
Równie dobrym pomysłem może być dodawanie ich jako gadżetów np. do zamówionych paczek. Wystarczy umieścić w paczce oprócz zamówienia prezent w postaci ciekawych, pasujących tematycznie naklejek na arkuszu. Mogą stanowić ciekawą ozdobę telefonu, laptopa, innego urządzenia czy po prostu domowej tablicy korkowej, znajdującej się w dziecinnym pokoju. W każdym tym miejscu spełnią funkcję ozdobną, a jednocześnie przypomną o przedsiębiorstwie, które przekazało taki upominek.