Dla większości współczesnej młodzieży wykorzystanie Internetu do swojej wygody to coś tak naturalnego, że smartfony i tablety oferujące mobilny i stały dostęp do sieci sprzedają się cudownie bez względu na zamożność społeczeństwa i jego postęp technologiczny. Spora większość młodzieży posiada nawet własne internetowe konta bankowe, co dodatkowo pomaga funkcjonować w świecie wirtualnej rzeczywistości, która oferuje coraz więcej możliwości. Skoro zastąpienie klasycznych usług pocztowych pocztą elektroniczną okazało się strzałem w dziesiątkę, szybko zaczęto szukać sposobów na umożliwienie użytkownikom Internetu także robienie zakupów. Na pierwszy rzut poszły apteki, które poprzez przeniesienie się do sieci mogły zaoferować znacznie tańsze leki. A ponieważ wiele osób robi zakupy w aptekach z wyprzedzeniem, skorzystanie z internetowych zakupów lekowych i otrzymanie ich kurierem lub pocztą w dobę do trzech później stało się modne i to szybko. A od aptek do sieciowych sklepów był rzut kamieniem.
Działanie nowoczesnego klienta
[Głosów:0 Średnia:0/5]