Promocje skłaniają do zakupów

0
324

Promocje są elementem marketingu sprzedaży, którego głównym celem jest skłonienie klientów do jak największej liczby zakupu danego produktu w możliwie najkrótszym czasie. Promocja stanowi podstawową formę komunikacji marketingowej zwiększająca popyt na dany produkt. Pod wpływem reklam w mediach a następnie promocji w markecie reklamowanego produktu dokonujemy jego zakupu nie zastanawiając się jak jest faktyczna cena oferowanego w promocji produktu. Zakupy produktów objętych promocją częściej dokonywane są przez kobiety, bo to one częściej szukają podczas zakupów okazji i na ich zakupy ma wpływ wiele bodźców zewnętrznych. Mężczyźni są bardziej przywiązani do danej marki i trudniej ich przekonać do zakupu produktu objętego promocja nasi panowie lubią szybkie decyzje i szybkie zakupy promocje są im obojętne chyba, że dotyczą ich ulubionej marki. Promocje są świetnym chwytem reklamowym stosowanym przez sprzedawców wtedy, kiedy dany produkt słabo się sprzedaje, lub w przypadku artykułów spożywczych ma krótki termin przydatności do spożycia. Nie zapominajmy o tym podczas zakupów.

stuja.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here