Obecnie nie istnieją praktycznie granice ani limity, które mogłaby napotkać reklama w Internecie, jej wdrażanie czy też odbieranie. Są oczywiście nieliczne wyjątki – na przykład niektóre serwisy umożliwiają odwiedzającym zapoznanie się z daną treścią po wprowadzeniu wieku lub innych danych, lecz jednak zazwyczaj takie formy blokad nie są specjalnie egzekwowane oraz znikomo sprawdzane. Można więc pokusić się o stwierdzenie, że każdy użytkownik Internetu z podstawową wiedzą na temat jego działania i różnych aspektów jest w stanie dotrzeć na każdą stronę, która jest publicznie dostępna w sieci WWW. Jak to się ma do reklamy w Internecie? Dzięki temu nawet najbardziej zróżnicowane jej formy zawsze znajdą mniejszą lub większą, ale idealną grupę docelową. Często też reklama w Internecie w dobie postępu technologicznego i coraz większej mobilności społeczeństwa zastępuje tę tradycyjną (np. billboardy, reklamy w magazynach i gazetach, reklamy w telewizji), którą z biegiem czasu nauczyliśmy się ignorować i na którą praktycznie nie zwracamy już większej uwagi. Podobnie jak w świecie rzeczywistym, w Internecie też spotkamy pośredników i różne etapy wdrażania poszczególnych rozwiązać dotyczących reklamy, jednak intuicyjność i przejrzystość tej drugiej opcji jest nieporównywalnie większa. Internet umożliwia też to, czego poza nim brak – nie można go w pełni ocenzurować, a więc zawsze znajdziemy odpowiedzi na nasze wątpliwości i pytania.
Sieć jest dla wszystkich, podobnie jak reklamowanie się w Internecie
[Głosów:0 Średnia:0/5]